دانلود مقاله ای درباره پایگاه آی اس آی (ISI)

با عرض سلام خدمت تمام دوستان متالورژ عزیز
امروز داشتم فایل ها و داکیومنت هام رو مرتب می کردم، برخوردم به یه پرزنتیشن در مورد پایگاه ISI. این فایل پاور پینت رو به عنوان پروژه کلاسی برای درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی مواد تهیه کردم. اون رو روی Google Drive که به تازگی معرفی شده آپ لود کردم که هم بتونید به طور آنلاین مشاهده اش کنید و در صورت نیاز بتونید دانلودش هم بکنید. امیدوارم به دردتون بخوره.
برای مشاهده و دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
https://docs.google.com/open?id=0B5CmvYqSRvAwWVlOVWhPaV9DREk

پ ن: در صورت علاقه میتونید مقالات و مطالبی که درباره متالورژی نوشته و آماده کردید و دوست دارید در اختیار دیگران هم قرار بدید رو برای من بفرستید تا به اسم خودتون در سایت متالورژیست به آدرس www.metallurgistic.ir و صفحه فیسبوک ما منتشر شود.

آدرس ایمیل من:
aliedrisi [at] gmail [dot ] com

توضیح: همون طور که می دونید ISI یه سایت معتبر برای دانلود مقالات علمیه که البته برای استفاده از اون باید عضو بشید.

نظرات