تحلیل آزمون کارشناسی ارشد مهندسی مواد سال 88

قدم گذاشتن به دوره ارشد بعد از گرفتن لیسانس آرزوی خیلی از دانشجویای متالورژی هست که می بینم تازه فارق التحصیل شدند. راستش طبق تجربه شخصی ام وارد دوره ارشد شدن یه برنامه و دوره آماده سازی بلند مدت می طلبه که شاید از همون اولین ترم های لیسانس باید شروع بشه. کتاب و جزوه های زیادی میتونید پیدا کنید که شما رو برای کنکور ارشد (چه دولتی و چه آزاد) آماده کنه. خیلی دوست دارم تجاربی که در طول خوندن برای ارشد پیدا کردم باهاتون در میون بزارم. امیدوارم وقت بشه و بتونم همه این موارد رو مکتوب کنم و روی سایت متالورژیست یا صفحه مهندسی متالورژی در فیسبوک منتشر کنم. تا اون زمان اگه سوالی داشتید برام تو صفحه فیسبوک ام یا از طریق سایت متالورژیست بفرستید تا در حد توان کمکتون کنم.
فعلا یه متن تحلیلی درباره آزمون کارشناسی ارشد سال 88 میزارم.

برای مشاهده و دانلود این متن روی اینجا کلیک کنید.

نظرات