سیزدهمین همايش سمپوزيوم‌هاي فولاد ایران

سیزدهمین همايش محققان، استادان، مديران وكارشناسان صنعت فولاد کشور درتاريخ ١٠و ١١ اسفندماه ١۳٨٩ تحت عنوان سمپوزيوم فولاد ٨٩ توسط انجمن آهن وفولاد ايران و شركت سهامی ذوب آهن اصفهان در اصفهان برگزار می‌شود.
بدينوسيله از كلية محققان و متخصصان دانشگاهی و صنعتی اين صنعت دعوت مي‌گردد ضمن مشاركت فعال، آخرين دستاوردهاي تحقيقاتي و تجربيات علمي و فني خود را در اين همایش علمی ارائه نمايند.

هدف از سمپوزيوم‌هاي فولاد كه سالانه توسط انجمن آهن و فولاد ايران و با مشارکت یکی از شرکت‌های تولیدکننده فولاد و یا دانشگاه‌های كشور برگزار مي‌گردد، ايجاد زمينه مساعد برای برقراری ارتباط میان كلية محققان و دست‌اندركاران صنعت فولاد و ارائه و انتشار آخرين دستاوردهاي پژوهشي در زمينة فولاد مي‌باشد. زمينة اصلي مقالاتي كه در سمپوزيوم فولاد ٨٩ ارائه مي‌گردد فولاد با کیفیت برتر و چشم انداز مصرف بهینه مي‌باشد.


1- فولاد با کیفیت برتر و چشم انداز مصرف بهینه
2- جایگاه فولاد با کیفیت جهانی در توسعه صنعتی کشور
3- چشم انداز فولاد در توسعه صادرات صنعتی
4- نوآوری در تولید و تجهیزات تکنولوژیک صنعت فولاد
5- تحقیقات و فناوری در صنعت فولاد
6- فرآيندهاي استخراج، فولادسازي، ريخته‌گري، شكل‌دهي، عمليات حرارتي، مهندسي سطح، خوردگي، جوشكاري، عمليات تكميلي و ...
7- بهبود خواص مکانیکی محصولات در فولادها
8- مدل سازي و شبيه‌سازي فرآیند
9- مواد دیرگداز در صنعت فولاد
10- توسعه صنایع پایین دستی و بالادستی صنایع فولاد
11- چشم اندازی بر آینده فولاد و چالش های فراسوی این صنعت
آخرين مهلت ارسال چكيده مقالات           20 مهرماه 89
اعلام پذيرش چكيده مقالات                    15 آبان ماه 89
آخرين مهلت ارسال اصل مقالات              15آذر ماه 89
اعلام پذيرش نهايي مقالات                    10 بهمن ماه 89
آخرين مهلت ثبت نام                             15 بهمن ماه 89


مقالات ارسال شده باید حاصل کارهای پژوهشی اصیل و با محتوای نو و مفید برای صنعت فولاد کشور بوده و حتی‌المقدور موضوع فولاد با كيفيت برتر و چشم انداز مصرف بهينه را مدنظر قرار داده باشد. چكيده مقالات مي‌بايد به زبان فارسي و در يك صفحه A4 (حدود 200 كلمه) تهيه شده و حاوي عنوان مقاله، نام نويسنده (نويسندگان) و مؤسسه مربوطه، آدرس و شماره تماس نویسنده (نویسندگان) باشد و به آدرس پستی: اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتي اصفهان، شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان، پارك علم و فناوري شيخ بهايي، دفتر انجمن آهن و فولاد ايران کدپستی 83111-84156، به نام دبير علمي سمپوزيوم جناب آقاي دكتر علي شفيعي و یا از طریق سایت انجمن ارسال گردد.

پذیرش قطعی مقالات مستلزم در یافت مقاله کامل و تأیید داوران است.
هزينه ثبت نام و شركت در سمپوزيوم كه شامل يك نسخه از مجموعه مقالات، پذيرائي و ناهار در روزهاي برگزاري مي‌باشد، بشرح زير است:
٦٠٠٠٠٠ ریال
دانشجويان عضوانجمن
۷٠٠٠٠٠ ریال
دانشجويان غير عضو
٨٠٠٠٠٠ ریال
اعضاء انجمن
۱۱٠٠٠٠٠ ریال
شركت‌كنندگان
از شرکت کنندگان محترم در خواست می‌شود که اصل رسید واریز وجه ثبت نام به حساب شماره 0202831627002 بانک ملی شعبه دانشگاه صنعتی اصفهان (كد 3187) به نام انجمن آهن وفولاد ايران را حداكثر تا تاريخ 15 بهمن‌ماه 89 به دبيرخانه سمپوزيوم ارسال نمایند.
در كنار برگزاري سمپوزيوم، براي نمايش آخرين دستاوردهاي پژوهشي و صنعتي در زمينه‌هاي مختلف نرم‌‌افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنايع وابسته، محلی جهت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فولاد تخصیص مي‌يابد. بدین منظور از كليه شرکت‌های داخلی و خارجی دعوت مي‌شود كه خدمات و محصولات جدید خود را در این نمایشگاه در معرض دید متخصصان قرار دهند.


منبع: سایت منبع اطلاعات متالورژی

نظرات